Vrijwillige ZTC diensten

ZTC werkt met vrijwillige diensten. Enerzijds om de kosten laag te houden, maar anderzijds, en dat vinden we minstens zo belangrijk, om de verbinding tussen leden binnen de club te vergroten. Je ontmoet tenslotte tijdens je ZTC diensten andere leden dan degene met wie je normaal gesproken tennist. Het is de visie van ZTC dat deze diensten uiteindelijk het tennisplezier van ons allemaal doet toenemen.

Elk senior lid onder de 75 jaar is verplicht om 2 ZTC diensten per seizoen te draaien. Van een competitie spelend lid wordt een 3e dienst gevraagd per seizoen. Voor degenen die geen ZTC diensten kunnen of willen draaien en geen competitie spelen bestaat de mogelijkheid om een extra financiële bijdrage per seizoen te doen aan de club van €60,-. Competitiespelers kunnen hun diensten niet afkopen. Voor de exacte spelregels rondom de ZTC diensten kijk je bij ‘ spelregels ZTC diensten’. Voor de exacte spelregels rondom de ZTC diensten kijk je bij ‘ spelregels ZTC diensten’ .

Type diensten

Als lid kun je kiezen uit verschillende diensten, namelijk:

Bar Schoonmaken Blaashal opzetten/afbreken
Park Wedstrijdtafel Hoogzomerkamp
Mentorkoken Evenementen Post Zuidlaardermarkt
  Lunch

Je kunt dus altijd een dienst kiezen die bij je past! Zie toelichting.

Lees hier een uitgebreide instructie per dienst.

Inschrijven diensten

• Je krijgt in februari/maart een mailtje van de kantinecommissie om je zelf via de ClubApp in te schrijven voor de ZTC diensten van het aankomende seizoen.
  • Inplannen kan ook via de website door in te loggen bij "Mijn Club". Wanneer je je niet zelf inschrijft voor de ZTC diensten dan zal de kantinecommissie je inplannen.
  • Wil je van dienst ruilen nadat deze definitief zijn ingepland, dan kan dat door zelf een ander lid hiervoor te vragen. Dat kan eenvoudig via de ClubApp.
  • In de maand dat je een ZTC dienst hebt, krijg je een mail van de kantinecommissie met de code van het sleutelkasje, die toegang geeft tot de kantine. In deze mail vindt je ook nog de link naar de webpagina waar je de instructie voor je dienst vindt.
  • Neem altijd je ledenpas mee om toegang te krijgen tot de kantine!
  • Voor nieuwe leden wordt er een startavond georganiseerd met uitleg over de verschillende diensten.

Instructie ZTC diensten.pdf