Tennisschool Westlaren

Wil jij je tennisniveau verbeteren ongeacht je niveau? Wil jij gezellig met een groep senioren of jeugd  een balletje slaan om zo mensen te leren kennen die dezelfde sport uitvoeren?
Ben jij op zoek naar een uitdagende omgeving om fanatiek de tennissport te beoefenen?

Kom dan trainen op de banen van ZTC! Tennisschool Westlaren organiseert de tennistrainingen voor leden van ZTC.

Of je nu wel of geen ervaring hebt met de sport, of je nu op hoog of laag niveau tennist, of je nu jong of al iets ouder bent, iedereen kan zijn of haar niveau verbeteren.

Tennisschool Westlaren onder leiding van Ward van 't Hoenderdaal, werkt alleen met gediplomeerde tennis (en padel) trainers die speciaal opgeleid zijn om jou beter te maken en plezier te laten beleven aan de sport. Tennisschool Westlaren wil graag de tennissport laten floreren en de leden vermaken op en naast de baan.

Voor de jeugd is er het Tenniskids programma waarbij de kinderen met aangepaste ballen, rackets en baangrootte het spelletje op een leuke speelse manier aanleren om de tennissport uiteindelijk recreatief of prestatief te gaan beoefenen.

Meld je nu aan bij Tennisschool Westlaren voor de tennislessen voor het nieuwe seizoen!*

Op de site van Tennisschool Westlaren doe je de volgende stappen:

1. Registreer je op de website
  2. Je ontvangt binnen 24 uur een wachtwoord waarmee je in kan loggen op de site. Je krijgt dan toegang tot alle informatie over trainingen bij ZTC
  3. Pas je wachtwoord aan
  4. Lees je in over het nieuwe incasso systeem Club Collect
  5. Schrijf je in voor de trainingen

“Ook de mensen die een doorlopende overeenkomst hebben met Tennisschool Westlaren moeten zich inschrijven voor de trainingen via de website.”

LET OP: Tennisschool Westlaren heeft recent alle activiteiten van Future Tennis & Padel overgenomen. En voorlopig wordt de oude website van Future Tennis nog gebruikt. Dit zal in de loop van de komende maanden worden omgezet naar Tennisschool Westlaren.

E-mail: [email protected]
Tel.: 06 - 145 754 86
Website: www.futuretennis.nl

* Om tennisles te volgen bij Tennisschool Westlaren dien je lid te zijn van ZTC.