Fietscentrum Zuidlaren Toss

Dinsdagavond Toss

Beste leden, de toss op dinsdag heeft een lange traditie. Vele leden, met of zonder tenniservaring, hebben daar ooit hun eerste wedstrijdjes gespeeld, nieuwe tennispartners gevonden en de gastvrijheid van de kantine letterlijk en figuurlijk geproefd. Ook de laatste jaren wordt de dinsdagavond altijd druk bezocht door een vaste club van spelers, die op de mooie zomeravonden genieten van elkaars tennis.

Hierbij willen we iedereen, maar vooral ook onze nieuwe leden nadrukkelijk uitnodigen. Het bestuur zou het prachtig vinden om voortbouwend op al het moois wat er al is, van die dinsdag een echte clubavond te maken, waar beginners en gevorderden, recreatief en meer wedstrijdgericht elkaar ontmoeten op en om de baan. Ook als bestuursleden zullen we ons gezicht weer laten zien, voor en achter de bar, maar zeker ook op de baan. Nieuwe leden welkom te heten en in te wijden in de mooie tennissport, blijft een belangrijk speerpunt voor ons als bestuur, maar we hopen ook mensen die een tijdlang niet hebben getennist of geen vaste tennispartner hebben, opnieuw te enthousiasmeren voor de club-tossavond.

We verzamelen altijd rond 19.45 bij de baan en delen dan iedereen een voor partijtje tennis van een half uur. Daarna volgen er vaak nog twee rondes, maar u kunt altijd eerder stoppen. Tussendoor koffie en voor later op de avond heeft de kantine ook genoeg te bieden aan hartige hapjes of een verkoelend drankje. Aarzel niet en voel u welkom.

Toss-ochtenden op maandag, woensdag en vrijdag

Vanaf april is er op ons tenniscomplex wekelijks op maandagochtend, woensdagochtend en vrijdagochtend van 9.30 uur tot 11.00 uur een Toss ochtend voor senioren-leden van onze vereniging. Hiervan wordt het meest gebruik gemaakt door de dames en heren 50+ers van onze vereniging. Deze groep zorgt met jarenlange ervaring onderling voor een soepel verloop van de toss-ochtenden.

De maandagochtend Toss wordt gehouden in de maanden april t/m september, behalve op 1 april (2e paasdag) en 20 mei (2e pinksterdag).

De woensdagochtend Toss wordt gehouden in de maanden april tot ongeveer halverwege december (tot de buitenbanen gesloten zijn), behalve op 28 augustus (Hoogzomerkamp thuis). Bij de woensdagochtend toss is er, zo lang het weer het toelaat, na het tennissen gelegenheid om gezamenlijk buiten koffie te drinken.

De vrijdagochtend Toss wordt gehouden in de maanden april t/m september.

Ook voor nieuwe leden is dit een prima mogelijkheid om overdag gezellig en sportief te tennissen buiten competitieverband. Nieuwe contacten worden zo gemakkelijk gelegd.

U hoeft van tevoren geen afspraak te maken. U bent iedere Toss-ochtend welkom. Kom rond 9.15 uur naar het Z.T.C.-complex en doe mee met de Toss-ochtend!

Mede mogelijk gemaakt door: