Baan reserveren met ClubApp

Om een baan te reserveren kun je gebruik maken van de ClubApp. Je kunt ook bij "Mijn Club" inloggen.

Je kunt de clubapp downloaden uit de app stores van Apple en Android telefoons.

Download de KNLTB ClubApp via de App Store (Apple / IOS) of Play Store (Android telefoons).

Na het downloaden kun je middels je bondsnummer de ClubApp activeren voor jezelf. Je kiest tennisvereniging "Zuidlaarder Tennisclub". De combinatie van bondsnummer en wachtwoord geeft toegang. Het bondsnummer staat op je ledenpas. Door gebruik te maken van "Wachtwoord vergeten", krijg je een e-mail waarin je je wachtwoord kunt kiezen.

Heb je problemen met inloggen? Controleer dan deze 4 stappen

Lukt het helemaal niet dan kun je bij de ledenadministratie complete inloggegevens opvragen door een email te sturen. Je ontvangt dan eem email terug met een nieuw wachtwoord.

Eenmaal in de app is er een optie "Spelen" en daarmee kun je een baan reserveren op die plaatsen in het schema waar een blok met een "+" staat. We hebben in het reserveringssysteem (afhangbord) de tijden voor het baanonderhoud, de training en sportpret gepland. En daaromheen hebben we nu vrije speelblokken: overdag, 's avonds en in het weekend.

De handelingen zijn eenvoudig:

1. Kies de datum (standaard staat hij op vandaag, maar rechtsboven kun je via het agenda icoontje een andere dag kiezen
  2. Kies een baan en tijdstip
  3. Kies de speler waar je mee wilt gaan spelen (alle leden staan erin, je kan deze op naam zoeken); omdat jij de reservering doet ben jij automatisch geselecteerd
  4. Druk op de knop "Reserveren"

En klaar. De speler die jij uitnodigt krijgt een e-mail met de betreffende reservering.

Via de KNLTB site kun je extra informatie vinden over het werken met de Clubapp.

Als er vragen zijn, stel ze door een e-mail te sturen naar [email protected].