Mentor training

Net als voorgaande jaren organiseert ZTC ook dit jaar weer de zeer populaire jeugd Mentor trainingen op vrijdagmiddag en -avond! En net als voorgaande jaren doen er dit jaar ook weer veel jeugdleden mee uit de jeugdcategorieen Rood (t/m 7 jaar), Oranje (8 t/m 11 jaar), Groen (12+) en Geel.
De mentorlessen starten vanaf 16.00 uur. Tijden en indeling staat op de site van Future Tennis.

Voor eten en drinken wordt gezorgd door de kantinecommissie. Voor de groepen rood en oranje is er een snack en limonade. Voor de groepen Groen en Geel is er avondeten en drinken geregeld om 17.30 uur (jeugd t/m 15 jaar) en om 19.30 uur (15 t/m 22 jaar).

Om de tenniskloof tussen jong en oud zo klein mogelijk te houden doen er wekelijks enkele seniorleden mee met de wat oudere jeugdleden! Zowel jeugdleden als senior leden leren van elkaar wat tot een mooie “win-win” situatie leidt!

De Jeugd-Mentor trainingen zijn in april, mei, juni, begin juli en september!
Geïnteresseerde seniorleden (niveau 6 of hoger) die de jeugdtalenten tegenstand kunnen bieden zijn altijd welkom en kunnen zich melden bij Mark Ganzevles (coördinator Jeugd-Mentor trainingen).

Indien er interesse is om ook eens een toernooi met of tegen de topjeugdleden te spelen dan horen we dit graag zodat we dit bij voldoende interesse kunnen gaan regelen!