Hoogzomerkamp

Zomervakanties worden er voor ingekort … het Hoogzomerkamp van de Zuidlaarder Tennis Club. Al sinds 2004 organiseert de jeugdcommissie het inmiddels befaamde tenniskamp voor alle jeugdleden van de club tijdens de laatste week van de schoolvakantie! Veel training, wedstrijdjes en andere tennis gerelateerde spelletjes staan tijdens dit kamp centraal. De jeugdcommissie verzorgt tezamen met Future Tennis elk jaar weer een prachtig programma vol verassingen voor jong en oud.

Jaarlijks bestaat er een ludiek/actueel thema welke de rode draad vormt van het kamp waarin we alle activiteiten een plekje geven. Geheel in stijl van dit thema is het hele park omgetoverd tot kindertennisparadijs.

Ook kan er geslapen worden op de club! Voor de allerkleinsten is er een plekje in de kantine en de iets ouderen kunnen hun tent kwijt op het gras. Gepaard met slapen op de club gaan natuurlijk de kussengevechten, bosspellen, kampvuurverhalen en nachtelijke escapades van de jeugd. Onder goede begeleiding van de jeugdcommissie zorgen we er altijd voor dat de jeugd de volgende ochtend weer fris op de baan staan!

Tennisplezier met elkaar is waar het Hoogzomerkamp om draait. Lijkt het je leuk om ook deel te nemen aan het kamp? Hou dan maar vast een plekje vrij in de laatste week van de schoolvakantie!

Impressie? Bekijk ons jaarlijkse blog van het Hoogzomerkamp