Aanmelden Zomer Challenge

De Zomer Challenge biedt je het volgende:
  • een normaal lidmaatschap, maar wel tijdelijk
  • 4 proeflessen van onze tennisschool FutureTennis
  • deelname aan een toernooi met alle andere deelnemers aan de Zomerchallenge
  • 10% korting op schoenen en 20% korting op de aankoop van een racket bij Ruchti (via een waardebon)

En dat voor maar € 69,-- als senior (18 jaar en ouder) en € 59,-- als junior (17 jaar en jonger).

Je kunt je aanmelden voor de zomerchallenge via ons aanmeldformulier. Of via de knop "Lid worden".

Bij het type lidmaatschap vul je in "Zomerchallenge".

We hebben een optie om een leenracket te gebruiken. Hiervoor kun je naar Ruchti. Daar wordt het leenracket op jou naam gezet. Hiervoor betaal je wel een borg van € 25,--. Deze krijg je weer terug als je het racket tzt terugbrengt.

Dit betekent:

• Je wordt dan tijdelijk lid vanaf 1 juni t/m 30 september.
  • Je krijgt een officiele KNLTB pas waarmee je toegang krijgt tot onze ClubApp, de MijnClub sectie onze website en het afhangbord.
  • Het lidmaatschap eindigt automatisch op 30 september.
Meer informatie Zomer Challenge.

Als je vragen hebt, dan kun je contact opnemen met Andre Poel (06 53771435 of [email protected]).