Indoor tennis en verhuur banen

TENNISHAL ZUIDLAREN

Organisatie

Stichting Tennishal Zuidlaren (STZ) en Zuidlaarder Tennis Club (ZTC) hebben de samenwerking uitgebreid.

ZTC verzorgt de organisatie en exploitatie van de tennishal. Dit houdt in dat de verhuur van banen voor de vaste huurders en het reserveren van banen op vrije uren via ZTC verloopt. ZTC draagt ook zorg voor het onderhouden van de banen in de blaashal en het opbouwen en afbreken van de hal.

STZ verzorgt het technisch beheer en onderhoud van de tennishal.

De tennishal staat opgebouwd in de periode van 1 oktober tot 1 april.

Verhuur en reserveren

Alle verhuur wordt via het afhangbord geregeld, zodat ook in de vrij uren banen gereserveerd kunnen worden. We maken hiervoor gebruik van de KNLTB app Meet&Play

Voor Meet&Play heb je een apart account nodig (dit is dus niet je Clubapp account). Meet & Play is beschikbaar via een app maar ook via onze website bij Zoek&Boek op de homepage of Meet&Play vanuit het menu "Activiteiten".

Via de app of de website kun je beschikbare banen huren en direct afrekenen.

Toegang tot de blaashal:
  • Leden kunnen met hun KNLTB leden pas naar binnen zolang de fysieke pas nog beschikbaar is. Inmiddels is bij de toegang ook een pincode toegang aangelegd. Ieder lid heeft een pincode (en kan deze ook opvragen in de ClubApp, de toegangscode bij de optie "Home") zodat ook via de pin toegang kan worden verkregen.
  • Indien leden via Meet&Play een baan huren, dan krijg je de pincode in de Meet & Play app in beeld nadat de betaling is afgerond. Daarnaast ontvang je een bevestigings-email en herinnerings-email waarin waarin de pincode staat vermeld.
  • Niet leden die vaste huurder zijn krijgen tevens een pincode toegewezen om toegang tot de hal te krijgen.
  • Niet leden die via Meet&Play boeken krijgen de pincode die zichtbaar wordt in de Meet & Play app nadat de betaling is afgerond. Tevens krijg je de pincode toegestuurd via een bevestigings-email en een herinnerings-email.
  • De pincode / toegangscode is altijd een code van 6 cijfers.
Reserveringen voor losse uren via Meet&Play betreft minimaal 1 uur à € 25,-- per uur.

Indien gereserveerde uren minder dan 24 uur voor de aanvang worden geannuleerd, is de huurder de helft van de huur verschuldigd.

Voor de vaste huur zijn de tarieven voor 2023-2024 als volgt vastgesteld:

Dag Huren binnen tijdperiode Tarief / uur
Maandag t/m vrijdag 8:30 - 17:30 € 428,--
Maandag t/m vrijdag 17:30 - 23:30 € 585,--
Zaterdag en zondag 8:30 - 17:30 € 494,--
Zaterdag 17:30 - 23:30 € 428,--
Zondag 17:30 - 23:30 € 460,--

Voor informatie over het huren van de hal of als je voor een langere periode een baan wilt huren kunt u contact op nemen met Mevr. Marieke Deuring (telefoon 06 252 825 58; email [email protected]).

Klik hier voor de algemene voorwaarden: Algemene voorwaarden.