Contributie en tarieven 2024

Bijdrage voor- en najaarscompetitie jeugdteams geel   € 44,--

Afkoop van de diensten   € 60,--

* De contributiebedragen zijn inclusief de verplichte KNLTB afdrachten
* Als leeftijd geldt de leeftijd die je in het betreffende jaar bereikt

* De bijdrage voor de JEUGD competie (geel) is per team, maar deze wordt omgerekend naar een bedrag per speler op basis van het totaal aantal teams en spelers.

* Kosten van de tennislessen worden in rekening gebracht door tennisschool Westlaren.

Contributie 2024 voor nieuwe leden vanaf 1 juli tot 1 oktober, en vanaf 1 oktober

Periode lid worden Lidmaatschap Entreegeld (eenmalig) Lidmaatschap Totaal
Vanaf 1 juli Senioren (incl. KNLTB afdracht) € 30,-- € 77,-- € 107,--
  Junioren (incl. KNLTB afdracht) € 20,-- € 54,-- € 74,--
Vanaf 1 oktober Senioren (geen KNLTB afdracht van toepassing) € 30,-- € 32,-- € 62,--
  Junioren (geen KNLTB afdracht van toepassing) € 20,-- € 19,-- € 39,--

Betaling contributie 2024

Leden, die geen incassomachtiging hebben afgegeven worden na vaststelling van de contributie door de algemene ledenvergadering verzocht de contributie vóór 1 maart te betalen.

Via KNLTB-Club krijg je een mail voor incasso. Hierbij heb je 12 dagen de tijd een betaalkeuze te maken: je kunt direct via Ideal betalen, of betaling in termijnen. Maak je geen keuze dan wordt het bedrag na 14 dagen via automatische incasso geïncasseerd. Je kunt ook kiezen voor termijn betalingen, hierbij krijg je te zien wanneer de termijnbetalingen worden geïncasseerd. Bij aanvang lidmaatschap na 1 maart kan voor dat jaar niet in termijnen worden betaald.

Ten behoeve van een correcte ledenadministratie is het van belang dat bij verhuizing de adreswijziging tijdig schriftelijk wordt doorgegeven aan de ledenadministratie.

Regels m.b.t. beëindiging van het lidmaatschap en betalingen.

Leden die hun lidmaatschap willen beëindigen moeten dit vóór 1 december schriftelijk doorgeven aan de ledenadministratie. Dit kan d.m.v. het opzegformulier. Bij afmelding na 1 december blijft de gehele contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd.

Introducees

Leden kunnen introducees meenemen om kennis te maken met tennis. Je kunt deze introducee gewoon aanmaken als speler in het afhangbord. Meld dit vervolgens ook aan bij [email protected].

Niet leden die willen kennismaken met de club kunnen via Meet&Play een baan huren. Hier zijn uiteraard kosten aan verbonden. Om een baan te huren klik hier of ga naar de homepage van onze site en kies voor de optie "Boek nu je tennisbaan met Meet & Play".

Nieuwe ZTC leden.

Leden krijgen vanuit de KNLTB een digitale ledenpas. Deze kun je vinden in de ClubApp.

Als je lid bent geworden kun je direct de ClubApp activeren en via de ClubApp een baan reserveren. Je hebt dus niet een fysieke pas nodig om te kunnen spelen.