Maandagavond dubbel

Wat is er leuker dan binnen je club te tennissen met clubgenoten met ongeveer dezelfde speelsterkte. In de maanden april, mei en juni is de eerste ronde, in de maanden september en oktober volgt een tweede ronde.

Na een oproep via de mail kun je opgeven welke maandagen je wilt tennissen. Je geeft je individueel op, de werkgroep maakt een schema voor de gehele ronde. In principe worden er dubbel partijen gespeeld, als het schema niet uitkomt wordt er een enkel partij ingepland.

De maandag avond is er voor beginners, maar ook zeker voor de gevorderde spelers. Plezier staat voorop en het is een laagdrempelige manier om clubgenoten beter te leren kennen. De wedstrijden duren anderhalf uur, aanvang om 19.00 uur of om 20.30 uur.

We hopen op je deelname!

Werkgroep maandagavond dubbel