Zomer Challenge

Wil jij in de zomer sportief uitgedaagd worden en ontdekken hoe leuk tennis is? Doe mee aan de Zomer Challenge van onze tennisclub! De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je een aantal maanden vrij kunt tennissen inclusief tennislessen.

Afgelopen jaren hebben diverse mensen deelgenomen die met veel plezier kennisgemaakt hebben met tennis. En die daarna ook lid zijn geworden! We hebben dit succes tevens via de TV mogen laten zien. Hoe leuk is dat? Zie hier het NOS verslag.

Dit jaar doen we weer mee aan de Zomer Challenge! Meld je aan!

Zo leuk is tennis!

Meer dan 1 miljoen mensen tennissen regelmatig, waarvan er 550.000 lid zijn van een KNLTB-vereniging. Thijs ontdekte hoe leuk tennis is toen hij meedeed aan de Zomer Challenge. Hij kreeg tennislessen en stond wekelijks met zijn vrienden op de tennisbaan. Door dit tijdelijke lidmaatschap kon hij buiten blijven sporten en gezellig met zijn vrienden een nieuwe sport ontdekken. Tennis is je vrienden ontmoeten en jezelf keer op keer verbeteren. Iedereen kan meedoen, want er is altijd wel een vereniging bij jou in de buurt.

Tennissen in de zomer

De Zomer Challenge is een tijdelijk lidmaatschap van 1 juni t/m 30 september, voor jong en oud, waarbij je een aantal maanden vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt. Ook krijg je bij je lidmaatschap lessen en/of clinics onder begeleiding van een gecertificeerde leraar. Wij sluiten de Zomer Challenge af met een eindtoernooi. Deze actie wordt ondersteund door Ruchti Sport. Zij stellen rackets beschikbaar en je kan tot 20% korting krijgen op schoenen en rackets.

Doe je ook mee?

Ontdek hoe leuk tennis is en doe in de zomermaanden mee aan de Zomer Challenge! Iedereen kan meedoen, wij zorgen ervoor dat je goede begeleiding krijgt en leert tennissen onder professionele instructies van onze tennisschool FutureTennis.

Als je vragen hebt, dan kun je contact opnemen met Andre Poel (06-53771435 of [email protected]). Bekijk de film en ontdek waarom Thijs meedoet!