Jeugdcommissie - Mentortraining 2024

Hieronder vind je het inschrijfformulier voor de mentortrainingen van 2024.

Een leuk en tevens belangrijk onderdeel van ons zomeraanbod zijn de mentortrainingen. Een gratis extra trainingsmogelijkheid welke wordt aangeboden door de Zuidlaarder Tennis Club (Z.T.C.) onder begeleiding van Tennisschool Westlaren. Al jaren een groot succes onder de jeugd op vrijdagavond, welke we graag voortzetten! Mentorlessen zijn lessen waarbij we het ons kent ons gevoel willen stimuleren zodat iedereen echt een plek op de club krijgt en veel andere spelers leert kennen. De lessen zullen meer wedstrijd en spelvorm gericht zijn dan de reguliere lessen.

De mentorlessen zijn 11 gratis tennislessen welke worden aangeboden door Z.T.C. Elke kleur heeft zijn eigen trainingsmoment welke gedurende de training zal worden ondersteund door een "hogere/oudere" kleur. Rood traint, oranje haakt aan als mentor. Daarna traint oranje en zal groen zijn rol als mentor vervullen. De kinderen van groen hebben gele kinderen als mentor en de oudste geel groepen hebben volwassen mentoren die komen sparren met de jeugd.

Speeldata

• 12, 19 & 26 april
  • 17, 24 & 31 mei
  • 7, 21 & 28 juni
  • 6 & 13 september

Tijdschema per kleur

Persoonlijke Gegevens
Machtiging voor deelnemers met lidmaatschap van Z.T.C.
Machtiging voor deelnemers zonder lidmaatschap van Z.T.C.